29/01/12

How can I record hangout? Come posso registrare hangout


Only one colour in Bologna's sky: grey! And so no bicycle rides, no sportracker! Only 2 books for me, an old Jeff Jarvis book, "What would google do?" and a guide for Google adwords, very very interesting.
But my question of the moment is: "how can i recorder my hanghous in google plus?" It's impossible that Google didn't think about it an to it and so I wrote to Robert Scoble.
I'd like to demonstrate it's possible using technology in training. One of my goals is 1 hour meeting with colleague far away frome me and I 'd like to save budget recording hangouts! I suppose in many activities we can save money!


Italian version
Solo grigio nel cielo di Bologna e cosi niente bici, niente sport tracker. Solo 2 libri per me, un vecchio libro di Jeff Jarvis "What would google do?" e una guida pratica super aggiornata sui segreti di Google adwords. Ma la mia domanda del giorno è "come faccio per registrare un hangout?" Ho letto che google plus non ha pensato a questa funzione, ma non è possibile! E cosi ho scritto al guru di Google, Robert Scoble, chissà se mi risponde. Mi piacerebbe dimostrare che posso usare la tecnologia anche nella formazione, infatti uno dei miei obiettivi è una riunione di 1 ora con tanti colleghi molto lontano da me. Ho pensato che se producessi la registrazione di qualche hangout potrei risparmiare un bel po' di denaro e tempo. Penso che in tante attività potrei risparmiare denaro.

Nessun commento: